Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

αποψεις......

Οταν μιλουν οι αντρες οι σοφοι.

-Αν παρεις καλη γυναικα θα εισαι ευτυχισμενος, αλλιως θα γινεις φιλοσοφος!! (Σωκρατης)

-Ο γαμος ειναι η αρχη της φθορας για τον ανδρα και σημειο εκκινησης για την γυναικα. (Πλατων)

- Στο σπιτι μου ειμαι το αφεντικο. Η γυναικα μου παιρνει απλως τις αποφασεις. (Γουντι Αλεν)

-Οταν εχεις αδικο παραδεξου το, κι οταν εχεις δικιο σωπαινε.(Νας)

-Οταν καποιος σου κλεβει τη γυναικα, δεν υπαρχει καλυτερη εκδικηση απο το να τον αφησεις να την κρατησει. (Σασα Γκιτρι)

-Μετα το γαμο, ανδρας και γυναικα γινονται δυο πλευρες ενος νομισματος, δεν μπορουν να συναντηθουν, αν και βρισκονται παντα μαζι (Χερμαν Τζοσι)

-Οι γυναικες μας εμπνεουν μεγαλα πραγματα και μας εμποδιζουν να τα αποκτησουμε. (Δουμας)

-Το μεγαλο ερωτημα που δεν μπορεσα ποτε να απαντησω, ειναι "Τι θελει μια γυναικα;(Φροιντ)

-Ειπα μερικες λεξεις στη γυναικα μου και μου απαντησε με μερικες παραγραφους (Ανωνυμος)

-Καποιοι ρωτουν για το μυστικο του μακροχρονιου γαμου μου. Διαθετουμε χρονο να πηγαινουμε δυο φορες την εβδομαδα σ ενα εστιατοριο.Λιγο φως των κεριων, δειπνο, χαμηλη μουσικη και χορο. Εκεινη πηγαινει τις Τριτες, εγω τις Παρασκευες. (Χενι Γιουγκμαν)

-Δεν ανησυχω για την τρομοκρατια . Ημουν παντρεμενος δυο χρονια. (Σαμ Κινισον)

-Υπαρχει ταχυτερος τροπος να μεταφερεις χρηματα απο το e-banking. Ονομαζεται γαμος.(Τζειμς Χολτ Μακ Γκραβαν)

-Ημουν ατυχος και με τις δυο γυναικες μου. Η πρωτη μ εγκατελειψε και η δευτερη δεν το εκανε. (Πατρικ Μερει)

-Ο αποτελεσματικοτερος τροπος να θυμασαι τα γενεθλια της γυναικας σου ειναι να τα ξεχασεις μια φορα..(Ανωνυμος)

-Ξερετε τι εκανα πριν παντρευτω; O,τι μου αρεσε..(Χενι Γιουγκμαν)

-Η γυναικα μου κι εγω ημασταν ευτυχισμενοι για 20 χρονια. Μετα συναντηθηκαμε..(Ροντνει Ντειντζερφιλντ)

-Η καλη γυναικα συγχωρει τον ανδρα της οταν αυτη εχει..αδικο..!(Μιλτον Μπερλ)

-Ο γαμος ειναι ο μοναδικος πολεμος οπου καποιος κοιμαται με τον εχθρο του...(Ανωνυμος)

-Καποιος εβαλε αγγελια και ζητουσε γυναικα. Την επομενη μερα ελαβε 100 γραμματα. Ολοι του ελεγαν το ιδιο πραγμα..Μπορεις να παρεις τη δικια μου..(Ανωνυμος)

-Πρωτος ανδρας (περηφανα)..Η γυναικα μου ειναι ενας αγγελος!.Δευτερος αντρας (λυπημενος)΄΄ Τυχερε, η δικια μου ζει ακομα.

-Ο γαμος ειναι ενα μυστηριο τρενο....Οσοι περιμενουν στο σταθμο, αγωνιωδως βιαζονται ν ανεβουν στην πρωτη αμαξοστοιχια. Οσοι βρισκονται πανω, αγωνιωδως θελουν να κατεβουν στον πρωτο σταθμο...

-Ενδεχομενως να υπαρχει μαι λογικη εξηγηση-παρα το γεγονος οτι τα ζευγαρια καταφευγουν στο γαμο χωρις λογικη εξηγηση..οι πρωτοι, ροναντικοι και αθωοι, απλα πιστευουν στο ταξιδι, στην Ιθακη....Οι δευτεροι, υποψιασμενοι και πονεμενοι, απλα εχουν καταλαβει μετα το πρωτο τουνελ οτι δεν υπαρχει Ιθακη..(Συνταχιουχος μηχανοδηγος)

-Ο παντρεμενος ζει σαν σκυλος και πεθαινει σαν ανθρωπος. Ο ανυπανδρος ζει σαν ανθρωπος και πεθαινει σαν σκυλος.(Καβαφης)

-Δεν υπαρχει τιποτα στον κοσμο οπως η αφοσιωση μιας παντρεμενης γυναικας. Κριμα που κανενας συζυγος δεν την εχει γνωρισει. (Οσκαρ Ουανιλντ)

-Το προβλημα με τις γυναικες ειναι οτι ενθουσιαζονται με το τιποτα και μετα το παντρευονται.( Σερ , Αμερικανιδα τραγουδιστρια)

-Ειμαι ερωτευμενος με την ιδια γυναικα εδω και σαραντα χρονια. Αν το μαθει η γυναικα μου θα με σκοτωσει..(Χενρι Γιαγκμαν)


Ελευθεροτυπια
εγραψε ο Ανδρεας Ρουμελιωτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου