Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Οταν εισαι αρχαριος!!

Ναι παρακαλω δεν ντρεπομαι να το πω..ειμαι αρχαρια στο internet και προσπαθω να μαθαινω καθε μερα και κατι περισσοτερο.
Βεβαια δεν ειναι παντα ευκολο αυτο οταν μαλιστα δεν ξερεις να διαβαζεις καλα την αγγλικη γλωσσα ( δεκα επτα συναπτα ετη εκανα ..αλλα τιποτα) ειμαι λιγακι ανεπιδεκτη μαθησεως, των ξενων γλωσσων. Η καημενη η μανουλα μου ειχε πληρωσει ενα καρο λεφτα για να μπορει το βλασταρι της να μιλαει φαρσι την αγγλικη.. και την γαλλικη ...παρακαλω. Εγω ομως, μην εχοντας καθολου πονο για τη οικονομικη θυσια που εκανε, καθε φορα που ηταν να προσελθω στο φροντηστηριο ( ασε τα ιδιαιτερα!!), αριβαριζα με τις κοκορομυαλες φιλες μου για "καφε". Εξ αλλου δε κανανε και μεγαλο κοπο να με πεισουν. Το λεω, για να εχω καθαρη τη συνειδηση μου γιατι η μανα μου καθε φορα μ αυτες τα εβαζε!
Να τωρα ομως , καλα να παθω.!
Απο τα λιγα που θυμαμαι και με τη βοηθεια του καλου μας google translate, ολο και βρισκω καποια ακρη...στη γλωσσα, αλλα ειναι δυσκολο.
Εδω και λιγο καιρο εχω μπει, με αυθαδεια περισση, στο χωρο του blog..μη γελατε καθολου παρακαλω. Ειναι για μενα μεγαλο θεμα εχω ομως, τη βοηθεια του Νικολα ναναι καλα ο ανθρωπος που με βοηθαει πολυ και δεν με τρομαζει τιποτα. Μεταξυ μας του εχω σπασει τα νευρα με τις ασχετες ερωτησεις που του βαζω καθε φορα. Ο ανθρωπος μεχρι αναρτηση (tutorial) ετσι δε το λενε; εκανε για την αφεντια μου, προκειμενου να καταλαβω τι μου ελεγε.. Εν τω μεταξυ, απο τον Νικολα, εχω παρει και καποιες αλλες διευθυνσεις οπως του Σωτηρη που ασχολειται κι αυτος με ολους εμας τους αρχαριους και παω ποτε στον ενα και ποτε στον αλλον..να μη ζαλιζω μονο τον ενα!!. Τον μπελα τους εχουν βρει.!! Εαν να τους χρειαστητε κι εσεις..ποτε δεν ξερετε.. καντε τους μια επισκεψη , νομιζω θα "χαρουν" πολυ.. Εχουν δε και πολλα και ενδιαφεροντα αρθρα για να δειτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου