Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Βρε μυαλο κουκουτσι!!

















Βρε που πηγα κι εμπλεξα παλι;
Εκει που λες δοξα τω Θεω..εκει λες βοηθα Παναγια.!
Πως μου ρθε αυτη η φαεινη ιδεα στο κεφαλι ;
Ξυπνησα ενα ωραιο πρωινο και σκεφτηκα ...τωρα που να φαω την γκαρσονιερα;
Απ οτι ξερω δεν ειχα κι αλλη.
Μωρε δε κανω δευτερη σκεψη και την π ο υ λ α ω ...γιατι μεσα στα τοσα πολλα μου "προτερηματα" ειναι και η ανυπομονησια...

Ε..ε.... και ζουσε η φουκαριαρα η μανα μουουου.. μου ταλεγε, να πω οτι δε μου ταλεγε; εσυ παιδι μου ετσι οπως πας καποια μερα θα μείνεις άστεγη με το μυαλο σου.. θα τριζουν τα κοκκαλα της.
Εξυπνη γυναικα ... Θεος σχωρεστη!

Δεν ξερω γιατι, παντως δεν της ενεπνεα καμμια εμπιστοσυνη.
Δυστυχως η παρορμητικοτα εναι μεσ το DNA μου και την εχω πληρωσει ακριβα .

Σκεφτηκα λοιπον, τι πιο φυσικο να επενδυσω , δηλαδη.. να ξαναεπενδυσω.
Που; στην καταραμενη επιχειρηση μου . Κανω μια, που λετε ξεγυρισμενη ανακαινηση που θα τη ζηλευαν ακομα κ οι "οχτροι μου"!.!

Ειπα τωρα, θα "σκισω"!.. και ξεκινησα ειν η αληθεια με πολυ χαρα και ενθουσιασμο...
Τ αποτελεσμα; Καταστροφη.! Για κακη μου τυχη επεσα στο τσουναμι της οικονομικης κρισης και φυσικα , γιατι θα γλυτωνα εγω που περιπιπτωντως ημουνα και ασχετη αφου δεν "τοχω," εδω δεν γλυτωσε ο Αγουδημος!! .
Oλα μου, λοιπον τα ονειρα.... και η επενδυση πηγαν στραφη .
Αι σιχτιρ!

Δεν μ εφτανε αυτο, εχω υπογραψει και επιταγες παρακαλω..γιατι τα χρημματα δεν ηταν αρκετα ....με γδαρε κι αυτη...η μαστορατζα παναθεμα τη, δεν θελω να με παρεξηγησουν τα εν λογω αξιολογα μαστορια, γιατι πραγματικα τους τρεφω ιδιαιτερα αισθηματα .

Μεσα σε διαστημα εξη μηνων τα εχω δει ολα..οχι πως χρωσταω πολλα αλλα το θεμα ειναι πως δεν εχω ουτε λιγα για να δωσω.

Την ΥΓΕΙΑ μας πανω απ ολα ..!

Ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα..να πουληθει; δεν γινεται.., να βρω κανενα αλλο θυμα σαν εμενα; .. δεν το βλεπω..τι κανω τωρα ;
Μια ωραια λυση ειναι να βαρεσω κανονι; δεν μου καθεται ομως καλα ..
Να τραβηξω για τα βουνα; κι εκει δε γινεται, βλεπεις για μας τις γυναικες ουτε ενα Αγιο Ορος δεν υπαρχει . ......
Βλεπετε στον οριζοντα καποια λυση;

Ααααχ.. το καημενο το μαγαζακι μου ποσο υπεροχο.. οικογενιακο ειναι να ..το βλεπω και μου καιγεται η ψυχη.
Μηηην νομιζετε οτι σας το λεω για να σας ψησω!!..

Παντως οσοι εχουν επιβιωσει απο παρομοια προβληματα... με επιταγες ακαλυπτες απληρωτα νοικια...εκποιηση αυτοκινητου, διακοπη κινητων και ακινητων συνδεσεων... ...κιαλλα τετοια ωραια...... υπαρχει λυση.
Ελατε κατα δω να σηζητησουμε να πουμε ο καθενας τον πονο του και να φτιαξουμε το ΣΥΑΠΟΕΠ δηλαδη το συλλογο.. αποτυχημενων.. επιχειρηματιων..και με τη βοηθεια και τις συμβουλες ,αν θελετε, του καλου μας Βασιλη που γραφει στο blog "επιχειρειν" κατι μπορει να ελπιζουμε... για το μελλον.....
Εξ αλλου υπαρχουν κι αλλες ευκαιριες για λαθη μην μου απελπιζεστε.

Στο μεταξυ για να μην τρελλαθουμε τελειως παιζουμε καμμια μπιριμπα;
Ειναι το μονο που μπορω να κερδισω......το ταβλι δεν το ξερω... τωρα το μαθαινω.

Τελικα απ οτι καταλαβα κι η αναδουλεια εχει τα καλα της γιατι αντι να σκοτωνεις μυγες , στρωνεσαι και παιζεις ενα παιχνιδακι... και παιρνεις καμμια χαρα οταν κερδιζεις μια παρτιδα!!!

Για τα αλλα ενδιαφεροντα μου, οπως ειναι κατα κυριο λογο η μουσικη , oι κατασκευες μου, η ζωγραφικη και...και...και...ουτε κουβεντα να γινεται, τωρα δεν εχω καμμια διαθεση, προτιμω κατι αναλαφρο ουουουφφφφφ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου