Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Mια μεγαλη αγαπημενη φωνη!!!

-Εδω θα καθησουμε κι αποψε;
-Kαι που θες να παμε χριστιανη μου νυχτιατικα;
-Εκπληξη!!..
-Τι εκπληξη, καταλαβα που θα με πας, αφου εχεις φαγωθει εδω και μερες , μαντεψα καλα;
-Δεν ειναι κανεις, να κανει σουρπραιζ σε σενα παιδι μου..
-Κι αν ερθει κανενας πελατης και μας βρει κλειστους; μωρε.. δεν ειναι σωστο.
-Αν...αν..αν...αν ειχε κι η γιαγια μου πατινια ..ποιος να ερθει τετοια ωρα, αντε κλειστο το ρημαδι μην το μετανοιωσω και δεν παμε πουθενα.
-Καλα καλα μ επεισες με μια προυποθεση ομως.
-Ποια;
-θα οδηγησω εγω στο γυρισμο γιατι δε σουχω καμμια εμπιστοσυνη οταν τα πινεις.
-Αντεεε να φυγουμε θα ξημερωσουμε πια!

Υ.Γ.Τελικα ειχε δικιο η φιλεναδα μου.
Εκεινο το χειμωνιατικο βραδυ περασα υπεροχα..ειχα πολυ καιρο!.
Επιτελους την απολαυσαμε μετα απο πολλα χρονια απουσιας της απο το παλκο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου